And the Oscar goes to...

                                                                             Altxerri Jazz Bar, Donosti. 24 de setiembre.





Con buena música y buena cerveza Pilsner, dispongome a redactar la mio propia crítica de la película The Artist, hallándome na compañia del Sñr Fox, a ciertes hores de la madrugá.
Obra maestra. Cómo una película muda y en blancu y negru pue reflexar y facerse ecu del momento que vive el cine. Allégrame enormemente, con cierta nostalgía, poder dicir que la película más de actualidad que vi nel cine esti añu nun tuviera más de dos collores y en sin voz, aunque sí con una gran música.


Esti ye un llargu que fala de amor, éxitos y grandeza, combinandolo con momentos más tristes, de caminos equivocaos, de crisis nel cine de los años veiente hollywoodienses. En plenu momentu de cambios na industria musical, recordemos la actualización teunolóxica que supuso la introducción de la voz falá, desarróllase una hestoira per guapa que mezcla el mundo amorosu y el laboral.


Na mio'pinión, ye una muestra, una denuncia de la situación y de la llucha que tien wei el cine. Cómo el modelu antigu, déspota y fuera de razón quiere seguir imponiendose mientras que el nuevu, les nueves teunoloxíes siguen al so ritmu, intentando tirar del cine pa'lante, pero a la so manera; como fai la actiz protagonista, quien cuidaba de George Valentine pero na so casa, porque yera onde habia posibilidá...


Esta foi una interpretación equivocada, quizás había demasiada euforia nel momentu de escribila porque no sería posible que una pelicula que denunciase tanto la industria cinematográfica tan conservadora como demuestra la actual,  fuera galardonara,como fue The Artist, con 5 estatuillas...


Excelente interpretación, imagen, puesta en escena, banda sonora a lo llargo de tola película... En esos aspectos no hay fallo, claro está. Felicitaciones al equipu que la ḷḷevó a cabu.






                                                                                                                   

No hay comentarios:

Publicar un comentario