Díes de Radio

¡Feliz Día Internacional de la Radio! Wei dedicamos esti post al mediu que nos da vida y fai que un día más podamos tar un ratu xuntos. Esi mediu que l.leva acercando a la xente durante décades y décades. Un mediu pa comunicar idees y pensamientos de una forma directa y rápida. Un mediu que supuso una revolución en su momentu similar al que tamos viviendo con Internet y que pese a la so longevidad ta perfechamente integrá nos tiempos que corren, nesti sieglu XXI.


Esti canal, que sirvió y sirve a grandes y pequenos, a buenes y no tan buenes persones, a xente de toda raza y condición, a guapos y feos..., merezse el mayor de los reconocimientos de les máximes instituciones internacionales. Y asina consideralo la UNESCO que recomendó el día de hoy, 13 de febrero, como Día Mundial de la Radio.


A esti mediu internacional que rompe fronteres y tiempos dedicamos-y el últimu programa de Cróniques de L.lena. Nun dexéis de danos unos minutos de audiencia pa escuchar Cróniques especial Díes de Radio. Dedicau a tolos fanáticos de la radio y en especial al equipu de Radio L.lena.


http://www.ivoox.com/croniques-l-lena-11f-dies-radio-audios-mp3_rf_1043764_1.html



No hay comentarios:

Publicar un comentario