Florez la Radio, un añu después...


          Bienvenidos folixeros y folixeres a esti Cróniques de Ḷḷena especial La Flor! Dende'l horro la Caleya, convertíu nesta ocasión en emisora de radio, Radio Ḷḷena cellebra la so particular folixia llocal. Un añu dempués de que estrenamos oficialmente esti mediu divulgativu ḷḷenizu, nesti mesmu emplazamientu por cierto, siguimos dando'l cante, relatando hestories, pinchando cancios, preguntandoy a la xente e intentando amenizar o atronicar a unos y a otros mientres sintonizan el 105.8 de la Fm! Esti añu, un grupín de voluntarios decidíos a expresanos llibremente contando les coses que se nos ocurren o les que pasan al nuesu alredeor dedicaron el so tiempu llibre pa que na Pola sonara algo cercano y con la máxima calidá posible.
          
         Vais a permitime unos momentinos pa facer un repasu rápidu a les coses que facemos nesta emisora!
         El viaje entamó con dos magazines generalistas: La pecera y esti magazine ḷḷamau Cróniques de Ḷḷena que pretende expresase nel asturianu de andar por casa, nel de la Pola. De la Pecera surdieron varios y fructíferos programas como el musical Algo nuevo, algo viejo y algo prestado, otru magazine xereralista con un toque de guindilla: La Lluna Ḷḷena; La Salud no se maquilla, cómo cuidar el cuerpo humano o el musical latino Sabor de Caña. Poco dempués xuntose a Radio Ḷḷena el magníficu e inigualable Bill Murray cola so orquesta de majaretas faciendo sonar la Gramola del Viejo Marek. Poco después acercose volando una gaviotina a ponenos los mofletes coloraos coles sos radionoveles. Decidieronse tamién los dinosaurios de Radio Ḷḷena a entamar programas por su cuenta. En primer llugar Javi Lama entamó con un magazine donde priman los debates y las opiniones y un pukiñin más alante el técnicu oficial de sonido, Fernando Suarez entregose a 360.0 un musical electrónicu y dance que trai lo último de les pistes de baile y finalmente Olvido entamó'l alderique nel Desvan, un magazine con una buena montonera de secciones de lo más variopinto posible. Además, fai un par de semanes fichamos a nuestra Sara Carbonero particular, aunque ya quisiera tener ella la mitad de voz que tiene la reportera deportiva de Radio Ḷḷena, Paula.... quien prepara y dirige Tira que Libras los lunes de tarde.

           Amás procuramos cubrir los principales eventos de La Pola sacando la unidad móvil a la calle (vease les varies folixies, feries y amaguestos o eventos deportivos como el ascensu del lenense relatau por Heri Frade y Tomi el Indio). Finalmente tenemos varios acuerdos de collaboracion con varias radios para intercambiar programas (mientres a la xente de la pola sey va quitando la vergüenza de falar na Radio llenamos espacios con estos trucos), siempre de calidad optima para que esta, la radio de toos siga furrulando, con llágrimes, sonrises. ¡Y al igual que si los rayos de sol brillan demasiado pondremos gafas, si estamos en medio de un diluvio, baiḷḷaremos debaxu la lluvia!

         Wei tenemos un programa cargau de bonos contenios, dalguna burrá, charlaremos colos artesanos, faremos entrevistes a grandes artistas, hablaremos en prosa y en versu, podremos dende asturianaes a bakalao y tamien, beberemos dalgún culín de sidra a la vuestra salú!



No hay comentarios:

Publicar un comentario