15M



Parez que nun se yos oye gritar a la xente que ta indigná con esti sistema xustu pa unos y desigual pa munchos. Parez que ya nun yos interesa a los medios lo que durante una temporá la xente vien reclamando. O bueno, si yos interesa, cuando hay palos y sangre de pol mediu. 

Y nun ye que nun gritén, sino que esos mismos medios, nun quieren que los oigamos. Nun tamos diciendo que nun salgan en nengún médiu, sino que los políticos controlan munchos hilos… y claro, molesta.
Porque la llabor que la xente tan llevando a cabu, sin distinción de edades, pensamientos, raza y religión y que yos manca el rumbo del país, nun se limita a llevar osties y facer cacerolaes. De hecho, la xente xuntase en places y otros llugares pa facer asamblees onde, entre tos, comparten idees y saquen propuestes pa cambiar esti sistema y llevalu hacia otru más xustu y con les mismes posibilidades pa toos. Propuestes clares y concises, con planes de futuru que sirvan de base sólida pa los que agora tan protestando y pa los que tobía nun se enteran o nun llegaron. Claro está que esto choca con lo que hay establecío, pero también claro está, que lo establecio, nun furrula. Y eso, amigos mios, nun interesa que se oiga. Interesa mostrar a xente desaliñá, de aspectu radical, recibiendo porrazos de la policía, por que así, desviase el mensaje, tema principal a tratar. Nun nos enseñan a paisaninos y paisanines gritando escontra les politiques bancaries. Paisanos que dempués de una vida currando vense nel paru debido a politiques antisociales que mos afecten a tos. Xóvenes con carrera que nun tienen ni techu ni trabayu. ¿Onde ta lo de estudia pa ser alguien ¿o lo de trabaya pa tener casa y comida y nun seyas un folgazán? Recordemos que nun hay perres pa sanidá, educación o pensiones, y de pasu recordemos les bolses de basura llenes de billetes (de 500 que en España ye donde más hay) y los sueldos millonarios de unos pocos… O la xente que nun llega al final de mes, y los favores que reciben otros por mirar pa otru llau…¿tendrá algo que ver? ¿indignados?¿hay motivos o son cuentos…? Porque.. ni son todos los que están, ni están todos los que son…

Xuzgue usté mismu.



No hay comentarios:

Publicar un comentario