Vaques Gordes, Vaques Flaques

La Guardia Civil del cuartel de Mieres ha llevado a cabo en el municipio de Lena la operación denominada Cacabelos, que ha culminado con la detención de diez personas y la incautación de más de 500 gramos de cocaína y 3.900 euros en metálico. 
Fuente: La Voz de Asturias

La verdá yera un secretu a voces...


Durante to la semana, la xente del pueblu tuvo algo con lo que llenase les boques, aunque fuera de pallabrería barata. Y ye que nun hay na como un buen sucesu, con cuerpos de seguridá del estau incluidos, y que enriba afecte al foriatu, pa allegrar la semana y permitir que fluyan les conversaciones entre los habitantes del llugar...

No obstante, dempués de la euforia inicial, vienenme una serie de dudes a la cabeza...
Pa entamar, la primera foi, ¿Habrase terminao col menudeo de coca nel pueblu? Ye decir, ¿sería esta operación tan efectiva que meterá el mieu nel cuerpu a los camellos y dexarase de trapichear...o a rey muertu rey puestu? La respuesta dictala el sistema caputalista nel que vivimos...Mientras haya demanda, que la habrá por les enormes propuedades adictives de dicha droga, habrá oferta, aunque nun se diga tan alto...Aunque tenga que venir de más lejos siempre va a haber quien te pase una fardelina de falsa felicidad de nuiche del vienres.

Quizás el problema entós sea otru...quizás sea la demanda que existe. Quizás si hubiera otres iniciatives nun tariamos en un pueblu capaz de consumir mediu kilo de farlopa en qué...2semanes? Como siempre, el problema ye la educación, si na escuela nun se limitaran a contanos que la droga ye mala, ahondaran en el tema, mostrando a los y les chavales y chavalas la crudeza, la xente realmente jodia, arruiná, ensin familia, en sin na aparte de unos furacos gigantescos nes narices, quizás otru gallu cantaría.

En realidá, la noticia debería ser que la peña de les cuenques zampa farina a puñaos, y non precisamente de'scanda o maíz. Aunque esto nun sería noticia porque de novedoso tien poco y tampoco escandaliza al personal... O que la mita de la pasta de les prejubilaciones gastose en viciu. O que lo que interesa ye una juventud apalancada que picie a too lo que y echen, mientres, de vez en cuando echironamos dalgún probe diañu y quedamos como rosas.

Esto nun se acaba con el despligue del finde semana pasau, aunque esta xente merez lo que tienen, merecen tar pintando llargor muros camín de Avilés o de cualquier cárcel por ahí perdía. Por facer algo malo y negativo pal pueblu...auqnue si el pueblu nun lo demandara nun se dedicarían a esto que faen porque la xente lo demanda y Dios! Creo que me va a estallar la cabeza nesti circulu viciosu, imposible de romper en ausencia de educación...

Quizás, tamién ayudó a esta situación el fechu de que la moneda rodara con tanta facilidad los años pasaos. Si el ladrillu se hubiera contenio, permitiendo a los chavales terminar de estudiar en llugar de forzalos a trabayar por sueldos millonarios acarretando calderetes. Sueldo empleaos en gran parte en trabayar nocturnamente, de chigre en chigre, de bañu en bañu...

Pero la situación cambió, el ladrillu se esfumó, los amables banqueros solo cuentan su dinero, y con algo de rencor, pienso en la Polla Record!



No sé, yo no soy una persona estudiá, soy un chaval de pueblu, pero creo que si los banqueros no hubieran jugao al monopoli con el país y los politicos hubieran jugao con cabeza les manos buenes nel poker, no hubieramos acabao esnifando con billetes de 500 a modo de turutos, la leche y la carne de les vaques gordes y ahora solo nos quedan los huesos triturados, para meternoslos por la nariz, con cupones de lotería!



1 comentario:

  1. Para ser tan joven emociona ver lo consciente que eres de la realidad, nos ha encantado tu crítica, un placer haberte conocido aquel día, de forma tan fugaz, un regalo de esos que nos da la vida!
    un beso,
    Las Carolas.

    ResponderEliminar