Demasiados...






 Fueron demasiaos años de luchas, demasiados años de locuras, demasiados años de sangre...

El xueves por fin fízose público lo que ya se comentaba los días anteriores por las diversas redes sociales...ETA abandona definitivamente la violencia en post de buscar soluciones dialogaes.




Depués de llargues décades de miedo, palos, tiros y sufrimientu... innecesario too ello, la razón parez que entró en la cabeza de dogmáticos del siglu pasau.

Y es que hay creer y tener fé en que las cosas salgan bien...pero no a base de sangre. En estos tiempos que corren, la ciudadanía raclama paz. Esi tien que ser el lema que debería guiar al ser humano a lo llargo de su existencia. El mediu a través del cual les persones pueden comprender lo que yos diz el de enfrente.

Luchar por una creencia puede ser un arma de doble filo.
Por una parte, enrealidá, ye'l motor que mueve el mundiu. Eso que nos impulsa a facer algo porque tamos convencios de que ye bueno o beneficioso.
¡Ye la chispa que nos enciende para vivir! Ye algo... ¡FUNDAMENTAL!
Algo tan amplio... ¿en qué nun cree la xente wei en día? Si te paras a pensar... hay munches más creencies que locos nesti mundo. Y descerebraos, nesti planeta ¡hailos a pataes!
Pero ojo, que hay una llínea ente la creencia que sirve de alimentu al mundo y la que pierde'l control, salse de madre, asesina y se convierte en fanática...

Prestaríame creer que est@s señores y señoras cogieran exemplu de los ciudadanos indignaos, que pasín a pasín faense oyer, con buenos ojos por parte de tol pueblu pues gritan en son de paz, revindicando causes tanto o más xustes que la independencia vasca, como son la xusticia ante la lley, el derechu a una vivienda digna, un trabayu, pedir voz pa poder falar...

Debe entamar un tiempu allegre nel que dos formes de vista van entamar a charlar.

ETA abandona la violencia. Hasta siempre yos decimos dende Cróniques... Y deciyos tamién, que la muerte nun debe ser pagá con más muerte, pero los marrones pendientes hay que facese cargu dellos...
Ahora perdonen, ciudadanos vascos. Y nun olviden los años pasaos porque taríen condenaos a repetilos.
Y tampoco escaezan que'l pueblu del mundu enteru ta uniendose a lluchar escontra terroristas de otra calaña, que aprieten, gestionen y mueven el planeta a su manera. Nun amaguéis, porque el pueblu nun ta pa perder el tiempu en escuchar gilipolleces, con perdón.
Y ustedes, señores governantes, dexen en manos del poder xudicial el ajuste de cuentes y dediquen el so tiempu a rompese la cabeza buscando soluciones lógiques, sostenibles y razonaes a esta situación xeneral, a esta crisis odiosa que han alimentado y de la que se enriquecen. Si nun son capaces de quitase de la cabeza a esta xente ni tampoco de arreglar problemas... por favor, dexen pasu.

No hay comentarios:

Publicar un comentario